7 redenen om voor een bouwkeet te kiezen

Waarom een bouwkeet?

De bouwkeet is een onderdeel van de organisatie met als missie het beheren, ondersteunen en promoten van BPM (Business Process Management) initiatieven.Het zou moeten fungeren als een agent van verandering in de organisatie, met als doel het verspreiden van de procescultuur, het betrekken van mensen, het definiëren van methoden, standaarden en het bevorderen van verbeteringen in werkprocessen.

de belangrijkste attributen van een bouwkeet

Onder de belangrijkste attributies van de bouwkeet, kunnen we een opsomming geven: – Ondersteuning van de implementatie van e-docs en fungeren als multiplicator bij de verspreiding van het gebruik en de ondersteuning van werknemers; – Ondersteunen van proceseigenaren bij het in kaart brengen, herontwerpen, begeleiden en monitoren van de resultaten; – Bevordering, verspreiding en verspreiding van kennis en resultaten met betrekking tot BPM; – Bijdragen aan de transformatie van processen, door middel van debatten, workshops en andere middelen die het delen van kennis en collectief leren mogelijk maken en een cultuur van innovatie en ondernemerschap in het management stimuleren; – Creëer innovatieve oplossingen voor specifieke uitdagingen, met studies en methoden om echte veranderingen in werkprocessen en leveringen aan de maatschappij te bevorderen; – De inspanningen op elkaar afstemmen en de vorming van partnerschappen voor de versterking van innovatie-initiatieven in het management aanmoedigen; – de resultaten van haar activiteiten en de ontwikkelde projecten te consolideren en te verspreiden.

kostenreductie en efficiëntie

De oprichting van een BPM-procesbureau brengt een reeks belangrijke voordelen met zich mee voor bedrijven die gericht zijn op procesmanagement, waarbij steeds gestreefd wordt naar betere resultaten en kostenreductie, naast meer kwaliteit en efficiëntie.Het in kaart brengen, controleren en monitoren van interne processen zijn onontbeerlijke initiatieven om het concurrentievermogen van bedrijven op peil te houden en een hoge productiviteit te bereiken. Belangrijkste redenen om een BPM-processenkantoor in uw bedrijf te implementeren

1. BPM als instrument voor analyse en optimalisatie van de operatie;
2. Een cultuur van hoge prestaties bevorderen;
3. Duidelijk leiderschap tonen;
4. Vertrouw op gerichte en gespecialiseerde professionals;
5. Resultaten van het plan op middellange en lange termijn;
6. Verminderen van interne conflicten;
7. Zorgen voor adequate ondersteuning op alle gebieden.